Tuesday, September 30, 2014

VINTED.LT KONKURSAS

šiandien kalbu lietuviškai, nes turiu puikią žinią būtent jums, mano lietuvės skaitytojos! tikriausiai kiekviena svajoja apie savo rudens garderobo papildymą naujais drabužiais ar aksesuarais, todėl kartu su vinted.lt siūlome laimėti apsipirkimą už 70lt šioje merginų, taip pat ir mano, pamėgtoje svetainėje. kadangi aš jau rašiau apie savo rudens must have, dabar atėjo laikas jums parodyti ar papasakoti apie drabužius, be kurių neįsivaizduojate savo rudeninės spintos!

KONKURSO TAISYKLĖS:
1. komentare turite palikti nuotraukos nuorodą ar papasakoti apie drabužį, kuris yra svarbiausias jūsų šių metų rudeninėje spintoje. 
2. būtinai turite būti vinted.lt nare.
3. komentare taip pat turite parašyti savo vardą, el. paštą ir vinted.lt nario vardą.

laimėtoją paskelbsiu spalio 11d.
laukiu jūsų komentarų!

15 comments :

  1. Aš neįsivaizduoju savo rudens be oversized stiliaus megztuko,kuris man ir paltukas ir striukė viename :)) Šiltesnėmis rudens dienomis einu su juo į miestą drąsiai,nebijodama persišaldyti.Niekaip žmogus negali būti blogos nuotaikos kai turi tokį draugą.Kartais jis nešiojamas ir žiemą,pirmomis dienomis kai nėra stipraus minuso :) Mano draugas be konkurencijos šaltuoju sezonu :) Ingrida-Ingridulis ingmar456@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Noriu languotų marškinių dar ir dar! Jau vienerius turiu įsigyjusi, tačiau mintyse galvoju ir planuoju įsigyti jų dar, kadangi jie puikiai tinka ne tiek prie storomis pynėmis puoštų megztinių, tiek prie švarkų.

    http://glambistro.com/wp-content/uploads/2014/09/plaid-shirt-and-sweater.jpg

    Agnė, gervinskaite@gmail.com, Vinted.lt nario vardas besišypsanti agnė

    ReplyDelete
  3. Būtent šiais metais savo rudens neįsivaizduoju be to, ko niekada nenešiojau... Be šiltos liemenės! O kai dar viduje kailiukas, ji šildo bet kokiu oru ir bet kada. Tad planuoju įsigyti dar vieną, tik ne sau, o mamai :)))
    Laura, el.paštas: sunbeam.laura@gmail.com, vinted.lt narė palaura3 :)

    ReplyDelete
  4. Kiekvienais metais neišgyvenu be naujo oversize megztuko..Man, kaip amžinai šąlančiam žmogučiui šiltas megztukas su vilna ar angora tiesiog būtinas! Šiemet vis dar paieškose, bet tikiuos rasti tamsesnių atspalvių kardiganą ar šviesiai pilką angoros megztuką:)) Mano rudeninėj spintoj karaliauja klasika!:)
    Monika, monika.augustinaite@gmail.com, vinted:hipstar

    ReplyDelete
  5. Šis ruduo neįsivaizduojamas be juodu ir rudų aulinukų. Greta panele12@gmail.com nario vardas: panele12

    ReplyDelete
  6. Kol kas šio rudens neįsivaizduoju be spalvotų pėdkelnių! Violetinės, žalios, geltonos ir dar daug daug spalvų! Jos suteikia tiek spalvos, tiek džiaugsmo ir pozityvo mano gyvenime, jūs neįsivaizduojat. Juk rudenį visos pasigestam didesnės spalvų paletės aprangoje. O kol oras leidžia - nei suknelių, nei sijonų nenumetu. Tik nepatarčiau labai plonomis pėdkelnėmis vaikščiot. Na, pripažinkim, juk ruduo jau... :)
    Justina / justina.deinyte@gmail.com / vinted; netvarka1

    ReplyDelete
  7. http://2.bp.blogspot.com/-DocrtcnIB4I/U7AJPOgb91I/AAAAAAAADk0/0KIIEDZ3B8w/s1600/DSC_0009.JPG
    Mano pats pats pats pačiausias ir mylimiausias. Tobulai tinka prie visų mano mėgiamų rudeniškų spalvų

    Beatričė
    Beata,auu@gmail.com
    Bečius

    ReplyDelete
  8. Šio rudenio neįsivaizduoju be... Šaliko ! Tai numeris 1 mano garderobe kai tik atšąla orai. Nešioju kaip apsaugą nuo šalčio arba kaip puikų aksesuarą papildantį mano aprangą :))) Urtė
    pumputyte.urte@gmail.com/ vinted.lt dorea

    ReplyDelete
  9. Taigi... Šio rudenio labiausiai mylima daiktą išsirinkti yra tikrai sunku,nes šiais metais mano spintoje galima atrasti daug įvairių drabužių. Tad ilgai galvojau ir supratau,kad tai turbūt bus mano " durnai " atrodanti kepurė. Ji juoda su dideliais baltais taškais, bei dideliu dideliu bumbulu jos viršuje. :)) Šis drabužis - aksesuaras man patinka ne tik savo išvaizda bet ir savo šildymo gabumais. :P Galiu visai nesijaudinti,kad net ir šalčiausia dieną būdama su savo kepure tikrai nesušalsiu. :))

    Giedrė
    giedre.narseviciute@gmail.com
    giedre1999

    ReplyDelete
  10. http://oi59.tinypic.com/2i71hyv.jpg
    Pirmi dalykai, kuriuos išsitraukiu iš spintos, kai pamatau jog lapai keičią spalvą ir bėga nuo medžių, yra pavaizduoti nuotraukoje. Negaliu išgyventi rudens be paltuko (turiu kelis paprastuos juodus, bet labai labai norėčiau pieštuko formos paltuko). Kuomet rudens orai dar palepina šiltesniais orais, naudojuosi galimybę užsidėti skraistę. Rudeniškoje avalynėje pas mane būtinai turi būti ugg'ai. Su jais patogu keliauti per šlamančius lapus ir tuo pačiu būna šilta! Kuomet jau papučia šaltesnis vėjas, užsidedu šiltą šaliką, o taip pat ir kepurę. Šiemet tiesiog įsimylėjau kepures su ausytėmis, vienerias jau įsigyjau, bet noriu dar ir dar ir dar... Na ir žinoma, nors čia ir ne drabužis ar aksesuaras, bet rudens dienų nebeįsivaizduoju be šiltos kavytės termosiuke.

    Kornelija Šneiderytė
    kornelija.sneideryte@gmail.com
    xkorneli

    ReplyDelete
  11. Niekas net neabejoja, kad rudeninės žvarbos neįsivaizduojame be šilto ir jaukaus megztuko ir mielo bei praktiško palto. Vis dėlto būtent rudenį, trumpėjant dienoms, mažėjant saulės šviesos labiausiai norisi į rudeninius vakarus įnešti daugiau flirto, intrigos bei fatališkumo, nes būtent ruduo man asocijuojasi su amžina klasika tapusiu femme fatale įvazdžiu, sodraus raudonio lūpdažiu bei jo žyme ant raudonojo vyno taurės kraštelio. Taigi, mano siūlomas must have anaiptol nebus praktiškas (ar bent jau pats praktiškiausias), bet toks, kuris į gyvenimą įneša daugiau intrigos. Tad savo rudeninės spintos šiais metais (ir apskritai, jei kalbame ne apie vienadienes tendencijas, bet amžiną klasiką) būtų pieštuko formos sijonas aukštu liemeniu (spalvos turi būti sodrios arba klasikinės juoda/pilka) bei priglundančios palaidinės ilgomis rankovėmis, kuri koketiškai ir sykiu subtiliai atidengtų lopinėlį nuogos nugaros (pačios erotiškiausios moters kūno vietos), o visam derinukui užbaigti būtinas mano jau minėtasis russian red spalvos lūpdažis. Vuolia, moteriška intriga garantuota, o rudeniška niūra ir rutina išsyk išsklaidyta: http://karlascloset.com/red-lips/.

    Dalia Miškinytė
    miskinyte.dalia@gmail.com
    vinted narė: dalijajan

    ReplyDelete
  12. Mano rudeniui svarbiausia - spalvos ir šiluma. Lietuviškieji rudenys būna šalti, lietingi, todėl aš šiam rudeniui renkuosi šiltą, megztą mamos rankomis, o kas svarbiausia, baltą megztuką http://instagram.com/p/tm1L1chzoI/?modal=true .Nors jis ir paprastutis, bet man pats dailiausias, o ne koks oversize, nes juk ir taip sloksniuotos būname rudenį . :)
    Taip pat savojo rudens neįsivaizduoju be timberland`ų, bet RAUSVŲ. Neperšlampa, stilinga ir begalo subtilu :)
    Mėgstu tokius rudenius, juk tada tinka viskasss, tobulumo tobuliausias metų laikas.
    Miglė D.
    migledatenyte@gmail.com
    vinted: migle_migle

    ReplyDelete
  13. Prasidėjus jaukiam ir spalvotam rudeniui įsigijau vintažinį ilgą, pilkai mėlyną, baltai taškuotą paltuką, tai pagrindinis mano rudenio pradžios akcentas. Mėgstu šilumą, spalvotumą ir jaukumą, tokiam rūbui visuomet rasiu vietos savo spintoje.^^
    Judita
    el.p. judita443@gmail.com
    vinted: juditajan

    ReplyDelete
  14. Neįsivaizduoju rudens be didelio languoto ir jaukaus šaliko. Jis sušildo žvarbią dieną, paslepia plaukus nuo vėjo ir apsaugo kai lyja. Man- jis nepamainomas kiekvienais metais. Šiuo šaliku ne tik pati susišildau, bet į jį įsisukti gali ir mano draugai :) http://thingd-media-ec6.thefancy.com/default/239862227530685347_51fdd1310c04.jpg ! Elena, enablogtv@gmail.com vinted- kav0oa

    ReplyDelete
  15. Mano vardas yra Sonja McDonnell, lesbiečių, 23, stewardess Šveicarijos Avialinijos, labai švelnus su daug fantazijos, taip pat mano nuostabų darbą. Gavau 2 kartus per specialią premiją už savo idėjas ir kritinėse situacijose. Aš praleisti savo birželis / Liepa atostogas į paplūdimį viešbučio Liepojoje ir aš nenoriu, tada būti vienas.
    linkėjimai
    Sonja į sonjamcdonell@yahoo.com

    ReplyDelete

it's always nice to hear something from YOU! xx